Friday 13 July 2007

Alam pekerjaan ku di KHAZANAH NATIONAL BERHAD

aloooooooooo.........
pekabo sume rakan ku,
aku kat sini sihat selalu,
bersama sya kat sebelah je tu,
kat sini mcm2 berlaku,
sampai ada nk kena peluku,
tp kesian kat sya ku yg satu,
dpt keje slalu last2 waktu,
tp nasib baik dia xmacam aku,
dia yakin aje setiap waktu,
kena marah mmg xmenentu,
tp dia tetap maintain menunggu,
menunggu keja yg tak tentu,
mcm2 keje dia bantai je dulu,
mula2 jadi pembantu,
pastu kena multipurpose lak tu,
dari setiausaha sampai despatch ke ofis baru,
sampai kaki dah naik kematu,
lain pulak crita aku,
asyik wat keje yang satu,
kena update setiap waktu,
tapi xpe padan la ngan aku,
xla se terer bdk tu,
hahahahuhuhu,

dah baca yg kat atas ni?mcm mn ngan kwn2 ku sekalian?aku kat khazanah ni dh tggl 1 bulan je lg...pas ni belum tentu..baru nk antar resume kat syarikat aku ni..moga2 k.zureen tlg kitorg..dpt la keje kat sini..tp bukan klcc lg dh..fuh lega...stress gak keje kat sini,tp best...mmg btul la org ckp kalo bos bg keje last minit ssh nk handle, tp, xpe...sbb bukan aku yg handle pun...sian sya, multipurpose tul budak tu..dari jadi setiausaha sampai la despatch semua dia...sian lak aku nengok..tp, sya mmg suka wat keje...aku?ada keje je memanjang, sbb keje aku ni mmg xkan siap...huhuhuhu bkan senang nak keje rupenye...aku dh nmpak betapa spesifiknye kriteria yg manager nak dlm satu2 temuduga tu...

ps:sesapa yg nk g interview tu, tgk dulu/anggar dulu apa tanggungjawab yang akan dijalankan. so,try la penuhi kriteria yg diperlukan.....

3 comments:

aiyrie said...

ooolaaa....
kat sini aku sihat sajer.
slalu duk kat depan mejer.
ngadap MSN penganti yahoo mesenjer.
kekadang boring, sampai rasa nak tukar kejer.

aku skrg jadi lab officer.
lab manual, hari2 aku bacer.
kalo bosan, blog org pulak aku bacer.

wei!!
bila nak buat reunion..
aku windu la kat korang sumer.

Anonymous said...

maz..
aku ok je kat cni..
dah nak abis..
22/8 chowzzz..
saper la plak yg nak amik kitorg keje pas ni..
doa2kan kami sama yer..
riiiiiindu kat korg sumer..
NBPD is the best!!!!
thanx en.bani..

-pirate(hasil garapan idea en.bani)-

Anonymous said...

terharunya sayer hik hik hik

yg benar,
bani