Monday 3 March 2008

Dari Civil ke Chemistry

Assalamu'alaikum.

Hari ni, aku terkagum dengan blog NBD ni. Apabila aku membuka blogger dashboard aku, kelihatan nama blog NBD berada di mercu (tajuk single Ayu MI). Aku kagum......

Betul kata En. Yazid (aku tak pasti, adakah dia berkata-kata semasa menaip posting di bawah), penyumbang utama blog NBD ini, kebanyakannya telahpun mempunyai blog sendiri. Aku sendiri ada beberapa blog yang aku mukadepankan dengan laman "aiyrie" dengan url www.aiyrie.blogspot.com dan anda boleh melayari pecahan-pecahannya iaitu:

1)Dan Aku
2)Syok Sendiri
3)The Al-Chemist

yang membawa tema tersendiri.

Tetapi, sejak kebelakangan ini, aku ketandusan idea. Idea banyak, tapi tak dapat diluahkan. Susah untuk menerangkannya. Mungkin kecelaruan minda.

Walau apapun, aku harap, semua NBD 01 tetap bersatu hati....

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.