Monday 12 January 2009

Kije...

Assalamu'alaikum,

Saya nak inform, tempat saya keje sekrang ni mungkin nak tambah staff, tapi bukan kat department saya la. Kat Fajulti sains, engineering and teknology (FSET). Sebabnya, workload dah bertambah [student ramai] dan ada sorang staff yang berhenti nak sambung belajar. So, kalo berminat silalah apply memalui website www[dot]utar[dot]edu[dot]my.

Jawatan: Laboratory Officer
InCharge: Lab kimia
Bidang: Kimia, biotekpun boleh juge, biochempun buleh gak. Asal ada kaitan la.
Sifat kerja: nak kata macam lab assistant pun ada gak. Prepare chemical solution utk bebudak buat practikal, pastikan lab dalam keadaan yang bersesuaian untuk menjalankan praktikal. Jaga inventory, purchasing chemical and bla..bla..bla..
Gaji: Minimum RM2000 (kalo ada degree automatik buleh dapat banyak ni, kalo ada experience, pandai-pandai la adjust sendiri kat expected salary)
Lokasi: Ni sedeh sikit, kat kampar perak. Pasaraya terdekat TESCO, kurang 1km dari universiti.

So, pandai-pandailah ini borang online kat website tersebut kalau berminat.

2 comments:

aiyrie said...

Tambah lagi satu.

Salah seorang daripada Officer kat Faculty General Office aku {centre for Foundation Studies] dah berhenti sebab dapat KPLI.So, pada sesiapa yang berminat bolehlah isi borang online.

aiyrie said...

Pemberitahuan:

Disebabkan dah terlebih banyak officer yang kat Lab, kini sesiapa yang baru lepas abis diploma atau sijil lebih diutamakan untuk mengisi jawatanSenior lab assistant. So sesiapa yang berminat sila isi borang online.

Dapat atau tidak tu bergantung pada rejeki kome...